REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG – STROFANTYNA.PL
Niniejsza strona internetowa jest prowadzona przez Strofantyna.pl. W całym dokumencie terminy „my”, „nas” i „nasz” odnoszą się do Strofantyna.pl. Strofantyna.pl oferuje tę stronę internetową, w tym wszystkie informacje, narzędzia i usługi dostępne na tej stronie, użytkownikowi – pod warunkiem akceptacji wszystkich warunków, zasad, polityk i informacji zawartych w niniejszym regulaminie.
Odwiedzając naszą stronę i/lub dokonując zakupu, korzystasz z naszych „Usług” i zgadzasz się na przestrzeganie poniższego Regulaminu świadczenia usług („Regulamin”), w tym dodatkowych warunków i zasad dostępnych w treści lub poprzez hiperłącza. Niniejszy Regulamin dotyczy wszystkich użytkowników strony.
Prosimy o uważne zapoznanie się z Regulaminem przed rozpoczęciem korzystania ze strony. Uzyskując dostęp do jakiejkolwiek części strony, akceptujesz warunki niniejszego Regulaminu. Jeśli nie zgadzasz się z jego postanowieniami, nie powinieneś korzystać z witryny ani usług.
SEKCJA 1 – WARUNKI SKLEPU INTERNETOWEGO
Oświadczasz, że jesteś pełnoletni w swoim kraju zamieszkania lub posiadasz zgodę opiekuna prawnego na korzystanie z witryny przez osoby niepełnoletnie. Nie wolno korzystać z naszych produktów w sposób sprzeczny z prawem lub naruszający przepisy obowiązujące w twojej jurysdykcji. Naruszenie któregokolwiek z warunków może skutkować natychmiastowym zakończeniem świadczenia usług.
SEKCJA 2 – OGÓLNE WARUNKI
Zastrzegamy sobie prawo do odmowy świadczenia usług komukolwiek, w dowolnym czasie, bez podania przyczyny. Treści (z wyjątkiem danych kart płatniczych) mogą być przesyłane w sposób niezaszyfrowany. Zabrania się kopiowania lub wykorzystywania elementów usług bez naszej pisemnej zgody.
SEKCJA 3 – DOKŁADNOŚĆ, KOMPLETNOŚĆ I AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Nie ponosimy odpowiedzialności, jeśli informacje udostępnione na tej stronie nie są dokładne, kompletne lub aktualne. Materiały zamieszczone na tej stronie służą wyłącznie ogólnym celom informacyjnym i nie powinny być traktowane jako jedyne źródło informacji przy podejmowaniu decyzji, bez konsultacji z podstawowymi, dokładniejszymi, pełniejszymi lub bardziej aktualnymi źródłami informacji. Wszelkie poleganie na materiałach zamieszczonych na tej stronie odbywa się na własne ryzyko.
Ta strona może zawierać pewne informacje archiwalne. Informacje archiwalne, z definicji, nie są aktualne i zostały udostępnione wyłącznie w celach informacyjnych. Zastrzegamy sobie prawo do modyfikowania treści tej strony w dowolnym momencie, jednak nie mamy obowiązku aktualizowania jakichkolwiek informacji na naszej stronie. Zgadzasz się, że to Ty ponosisz odpowiedzialność za monitorowanie zmian na naszej stronie.
SEKCJA 4 – ZMIANY W USŁUGACH I CENACH
Ceny produktów mogą ulec zmianie bez uprzedzenia. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany lub wycofania usług bez uprzedzenia. Nie ponosimy odpowiedzialności za takie zmiany.
SEKCJA 5 – PRODUKTY I USŁUGI
Niektóre produkty mogą być dostępne wyłącznie online i w ograniczonych ilościach. Wszystkie opisy produktów i ceny mogą ulec zmianie bez uprzedzenia. Zastrzegamy sobie prawo do ograniczenia sprzedaży według regionu lub jurysdykcji. Nie gwarantujemy, że produkty spełnią twoje oczekiwania, ale gwarantujemy że ich jakość i właściwości są zgodne z najlepszymi tego typu produktami dostępnymi na rynku.
SEKCJA 6 – INFORMACJE ROZLICZENIOWE I KONTA
Możemy odmówić realizacji zamówienia lub ograniczyć jego ilość. Zobowiązujesz się do podania prawidłowych i aktualnych danych przy zakupach w celu umożliwienia realizacji zamówienia. Nie ponosimy odpowiedzialności za zamówienia niezrealizowane lub zrealizowane nieprawidłowo ze względu na błędne lub niekompletne dane podane w zamówieniu.
SEKCJA 7 – NARZĘDZIA ZEWNĘTRZNE
Możemy udostępniać narzędzia stron trzecich w formie „tak jak są”, bez gwarancji. Korzystasz z nich na własne ryzyko.
SEKCJA 8 – LINKI DO STRON ZEWNĘTRZNYCH
Nie odpowiadamy za treści, produkty ani działania stron trzecich. Przed zawarciem transakcji zapoznaj się z ich politykami.
SEKCJA 9 – KOMENTARZE, OPINIE I TREŚCI UŻYTKOWNIKÓW
Przesyłając komentarze lub opinie, udzielasz nam nieograniczonego prawa do ich wykorzystywania. Treści nie mogą naruszać praw osób trzecich.
SEKCJA 10 – DANE OSOBOWE
Przesyłanie danych osobowych podlega naszej Polityce prywatności (kliknij tutaj).
SEKCJA 11 – BŁĘDY I NIEŚCISŁOŚCI
Zastrzegamy sobie prawo do poprawiania błędów, nieścisłości lub pominięć oraz anulowania zamówień, jeśli to konieczne.
SEKCJA 12 – ZABRONIONE ZASTOSOWANIA
Zabrania się korzystania z witryny w sposób niezgodny z prawem, obraźliwy lub szkodliwy. W razie naruszenia zastrzegamy sobie prawo do zakończenia świadczenia usług.
SEKCJA 13 – ZASTRZEŻENIA MEDYCZNE
Zawarte na tej stronie treści mają wyłącznie charakter informacyjny i edukacyjny. Informacje, artykuły, grafiki, zdjęcia oraz inne materiały („Treści”) nie stanowią porady medycznej, diagnozy ani leczenia i nie powinny być traktowane jako substytut konsultacji z lekarzem lub innym wykwalifikowanym pracownikiem służby zdrowia. Opinie zawarte w artykułach są poglądami ich autorów, którzy zachowują prawa autorskie do tych treści.
Produkty dostępne na stronie Strofantyna.pl nie są przeznaczone do diagnozowania, leczenia, zapobiegania ani leczenia jakiejkolwiek choroby. Przed zastosowaniem jakiegokolwiek produktu lub suplementu diety należy skonsultować się z lekarzem lub specjalistą. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości zdrowotnych lub podejrzeń choroby należy niezwłocznie skonsultować się z lekarzem.
Oświadczenia dotyczące suplementów diety nie zostały ocenione przez Amerykańską Agencję ds. Żywności i Leków (FDA) ani żaden inny organ regulacyjny i nie mają na celu diagnozowania, leczenia, zapobiegania ani leczenia żadnych chorób lub dolegliwości zdrowotnych.
Nie należy ignorować profesjonalnej porady medycznej ani opóźniać jej zasięgnięcia na podstawie informacji znalezionych na tej stronie. W przypadku nagłego zagrożenia zdrowia należy natychmiast skontaktować się z lekarzem lub wezwać pomoc medyczną (np. dzwoniąc pod numer alarmowy 112/999).
Strofantyna.pl nie ponosi odpowiedzialności za żadne konkretne badania, lekarzy, produkty, procedury, opinie ani inne informacje wymienione na stronie. Korzystanie z informacji zamieszczonych na stronie odbywa się wyłącznie na własne ryzyko użytkownika.
Mimo, że produkty dostępne na stronie mają cechy, właściwości i jakość identyczne jak produkty stosowane leczniczo lub suplementacyjnie to – z uwagi na regulacje prawne w niektórych Państwach na świecie – są przeznaczone wyłącznie do celów kultywacji tradycji i rytuałów religijnych lub do prowadzenia samodzielnych badań i eksperymentów naukowych.
SEKCJA 14 – ZGŁOSZENIA DMCA
Jeśli uważasz, że jakakolwiek treść narusza twoje prawa autorskie, prześlij zawiadomienie zgodnie z ustawą DMCA na nasz adres kontaktowy poniżej.
SEKCJA 15 – OGRANICZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI
Nie gwarantujemy ciągłości ani bezbłędności usług. Wszystkie produkty i usługi dostarczane są „tak jak są”. Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody wynikające z ich użytkowania.
SEKCJA 16 – ZWOLNIENIE Z ODPOWIEDZIALNOŚCI
Zobowiązujesz się zwolnić Strofantyna.pl z odpowiedzialności za wszelkie roszczenia wynikające z naruszenia Regulaminu lub przepisów prawa.
SEKCJA 17 – ROZDZIELNOŚĆ POSTANOWIEŃ
Jeśli którekolwiek postanowienie zostanie uznane za nieważne, nie wpływa to na pozostałe zapisy.
SEKCJA 18 – ROZWIĄZANIE UMOWY
Regulamin obowiązuje do momentu jego wypowiedzenia przez Ciebie lub nas. Możemy zakończyć świadczenie usług w razie naruszenia warunków.
SEKCJA 19 – REKLAMACJE I ZWROTY
Produkty uszkodzone lub wadliwe
Jeśli Twoje zamówienie dotarło uszkodzone lub wadliwe i uszkodzenie produktu(-ów) nie wynika z problemów z transportem lub opakowaniem, prosimy o zrobienie zdjęcia i przesłanie go na adres e-mail: kontakt@strofantyna.pl. Po zatwierdzeniu zgłoszenia wystawimy bon do sklepu lub wyślemy produkt zastępczy. Prosimy o cierpliwość – proces może potrwać od 5 do 7 dni roboczych, a w niektórych przypadkach nieznacznie dłużej.
Jeśli uszkodzenie produktu nastąpiło najprawdopodobniej podczas transportu lub z powodu niewystarczającego zabezpieczenia przesyłki, prosimy o wykonanie zdjęć zewnętrznej strony opakowania, jego wnętrza (papier, folia bąbelkowa) oraz uszkodzonych produktów i przesłanie ich na adres: kontakt@strofantyna.pl. Po zatwierdzeniu zgłoszenia wystawimy bon do sklepu lub wyślemy produkt zastępczy. Prosimy o cierpliwość – proces może potrwać od 5 do 7 dni roboczych, a w niektórych przypadkach nieznacznie dłużej.
Gwarancja satysfakcji z produktu
Jeśli nie jesteś w pełni zadowolony z zakupu, a od momentu otrzymania zamówienia nie minęło więcej niż 30 dni, możesz zwrócić niewykorzystaną część kwalifikującego się produktu* w celu otrzymania bonu do sklepu o wartości zapłaconej za zwracany produkt (pomniejszonej o koszty wysyłki). Niestety, po upływie 30 dni od daty otrzymania zamówienia produkty nie kwalifikują się już do zwrotu ani bonu.
Jeśli produkt nie został otwarty, a wszystkie plomby zabezpieczające są nienaruszone, możliwy jest zwrot produktu w celu uzyskania bonu do sklepu lub zwrotu środków (pomniejszonych o koszty przygotowania i realizacji wysyłki) przy użyciu tej samej metody płatności, jakiej użyto podczas składania zamówienia.
Zwrot produktu musi zostać wcześniej zatwierdzony przez nasz zespół. Skontaktuj się z obsługą klienta pod adresem: kontakt@strofantyna.pl. Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, otrzymany i przejdzie pomyślnie kontrolę jakości, wystawimy bon do sklepu za zwrócony produkt (pomniejszony o koszty przygotowania i realizacji wysyłki). Podczas odsyłania zwrotu prosimy o podanie numeru śledzenia przesyłki naszej obsłudze klienta na adres kontakt@strofantyna.pl, abyśmy mogli monitorować status zwrotu.
Obecnie koszty przygotowania i realizacji wysyłki wynoszą 10 USD lub równowartość w walutach obcych – taka suma zostanie odjęta od zwracanej kwoty lub wartości wystawionego bonu.
Strofantyna.pl prosi o zwracanie towaru na adres w USA wskazany w mailu zatwierdzającym przyjęcie zwrotu. Korzystając z naszej oferty i systemów informatycznych wyrażasz świadomą zgodę, że błędy proceduralne mogą wydłużyć lub uniemożliwić realizację procedur reklamacyjnych i zwrotów.
*Bony podarunkowe oraz wszystkie produkty wykonane na zamówienie nie kwalifikują się do zwrotu w Strofantyna.pl. W przypadku wady fabrycznej prosimy o kontakt bezpośrednio z producentem wskazanym na opakowaniu w celu uzyskania informacji o gwarancji i polityce wymiany producenta.
Za koszty przesyłki zwrotnej odpowiada klient. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt wysyłki zostanie odjęty od kwoty zwrotu.
Strofantyna.pl nie ponosi odpowiedzialności za produkty zagubione lub uszkodzone przez przewoźnika podczas procesu zwrotu. Zalecamy ubezpieczenie przesyłki, aby móc złożyć reklamację u przewoźnika w przypadku jej zagubienia lub uszkodzenia.
SEKCJA 20 – CAŁOŚĆ UMOWY
Niniejszy Regulamin wraz z innymi politykami stanowi całość umowy między Tobą a nami.
SEKCJA 21 – PRAWO WŁAŚCIWE I ARBITRAŻ
Regulamin podlega prawu stanowemu stanu Floryda, USA. Wszelkie spory będą rozstrzygane w drodze wiążącego arbitrażu w Clearwater, Floryda, zgodnie z przepisami Amerykańskiego Stowarzyszenia Arbitrażowego.
SEKCJA 22 – ZMIANY W REGULAMINIE
Zastrzegamy sobie prawo do zmiany Regulaminu w dowolnym momencie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza akceptację zmian.
SEKCJA 23 – KONTAKT
Pytania dotyczące Regulaminu należy kierować za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie lub mailowo: kontakt@strofantyna.pl.